Regulamin sklepu
- Serwis zamówień (zwany dalej Sklepem lub Sprzedawcą) działający pod adresem www.nazosushi.pl prowadzony jest przez Agata Szcześniak z siedzibą przy ul. Symboliczna 3 ,01-252 Warszawa, Polska, e-mail: kontakt@nazosushi.pl ,numer telefonu 530161616.
OFERTA
- Ofertą sklepu są przygotowane w naczyniach jednorazowych lub wielokrotnego użycia: napoje zimne, gorące, sushi, dania w oparciu o ryby w elementach kulinarnych, półprodukty i wyroby gotowe.
- Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów dostawy. Koszty dostawy są doliczane jako osobna pozycja w koszyku, informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.
ZAMÓWIENIA
- Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie sklepu lub telefonicznie dzwoniąc na numer 530161616
- Złożenie zamówienia przez konsumenta stanowi złożenie przez niego oferty zawarcia umowy sprzedaży. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili przyjęcia tej oferty przez sklep bez zastrzeżeń.
- Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.
- Treść umów sprzedaży jest każdorazowo utrwalana, zabezpieczana i przechowywana przez 5 lat w wersji elektronicznej w systemie teleinformatycznym Serwisu zamówień. Treść umowy sprzedaży udostępniana jest kupującemu w wiadomości e-mail, w której Serwis Zamówień potwierdza otrzymanie zamówienia.
- Konsument niezwłocznie otrzymuje e-mail z treścią zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu potwierdzenia przez restaurację niezbędnych danych do przygotowania zamówienia.
- Zamówienia są realizowane w terminie uzgodnionym przy zamówieniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Przez realizację zamówienia rozumieć należy przekazanie zakupionego towaru do Konsumenta.
- Sprzedawca może kontaktować się z Konsumentem celem potwierdzenia zamówienia, danych teleadresowych, czy ustaleń wynikających z treści zawartych w komentarzu do zamówienia.
- O realizacji zamówienia sprzedawca poinformuje osobnym e-mailem, w którym będą podane dane zamówienia oraz forma płatności.
- W przypadku odstępstw w doręczeniach zamówień sprzedawca prosi Konsumenta o powiadomienie o zaistniałej sytuacji drogą telefoniczną (prosimy podać nr zamówienia i dane teleadresowe)
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Konsumenta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane z transportem na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Konsument.
- Każdy komentarz do zamówienia będzie czytany i uwzględniany w miarę możliwości sprzedawcy. Wszelkie wątpliwości wynikające z zamieszczonego przez Konsumenta komentarza będą wyjaśniane.
PŁATNOŚCI
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w katalogu i na stronie internetowej,wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Zamówienia złożone realizowane są na warunkach obowiązujących w chwili ich złożenia, wszelkie późniejsze zmiany cen towarów, czy innych elementów objętych zamówieniem nie mają wpływu kształt wcześniej zawartej umowy kupna – sprzedaży.
- Za zamówienia można zapłacić w następujący sposób:
- gotówką przy odbiorze zamówienia,
- kartą przy odbiorze zamówienia,
- Elektronicznie, za pomocą serwisu Przelewy24 serwisu który stanowi własność PAYPRO SA ul. Kancelarska 15, 60-327 Poznań, Polska.
- W przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie niższa od podanej w zamówieniu, sprzedawca poinformuje Konsumenta o konieczności dopłaty. Zamówienie będzie wysłane po zaksięgowaniu dopłaty.
- W przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie wyższa od podanej w zamówieniu, sprzedawca poinformuje Konsumenta o zaistniałej sytuacji z prośbą o podanie nr konta bankowego celem zwrócenia powstałej nadpłaty. Nadpłata zostanie zwrócona w terminie do dwóch dni roboczych od otrzymania informacji z nr konta od konsumenta.
MINIMALNE ZAMÓWIENIE I KOSZT WYSYŁKI
- Minimalna wartość zamówienia objętego dostawą wynosi 49 zł
- Koszty dostawy uzależnione są od miejsca docelowego dostawy na terenie m.st. Warszawy
REKLAMACJE i SPORY
- W przypadku, gdy doręczone zamówienie nie jest zgodne z warunkami zawartej umowy sprzedaży należy się kontaktować z obsługą telefonicznie pod nr.530161616 , lub drogą elektroniczną na kontakt@nazosushi.pl
- Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji sprzedawca zobowiązuje się do jego rozpatrzenia. W przypadku zasadnego zgłoszenia Sprzedawca zobowiązuje się ustalić z konsumentem warunki rozwiązania sporu.
DANE OSOBOWE
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych informujemy,
iż dane osobowe naszych Kupujących-Konsumentów są przechowywane w zbiorze danych Nazo Sushi które jest reprezentowane przez Agata Szcześniak z siedzibą przy
ul. Symboliczna 3 ,01-252 Warszawa, Polska.
Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby referencyjne oraz realizacji zamówień przez Nazo Sushi i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.
Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.
- Firma nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Konsumenta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta mail, loginów, linków do śledzenia losów zamówienia oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowego).
- Firma zobowiązuje się do starannego przechowywania i zabezpieczania danych osobowych oraz nieudostępniania tych danych osobom trzecim bez zgody Konsumenta
POSTANOWIENIA ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM PRZEZ SERWIS ZAMÓWIEŃ USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis Zamówień, niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Serwis Zamówień nieodpłatnie udostępnia usługobiorcom niniejszy Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, także w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługują się usługobiorcy.
W szczególności usługobiorcy mogą bez jakichkolwiek ograniczeń pobierać Regulamin ze strony sklepu internetowego jako plik w formacie html, zapisywać Regulamin na posiadanych nośnikach pamięci oraz wydrukować go w dowolnej ilości egzemplarzy.
- Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis Zamówień są następujące:
- zawieranie umów sprzedaży on-line (w zakresie towarów sprzedawanych przez Serwis Zamówień)
- Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, a w szczególności wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Serwis Zamówień są następujące:
- połączenie z siecią Internet,
- przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML),
- klient poczty elektronicznej.
- Zakazane jest dostarczanie przez usługobiorców treści o charakterze bezprawnym.
- Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
- Serwis Zamówień niniejszym określa tryb postępowania reklamacyjnego dot.usług świadczonych drogą elektroniczną:
- Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis Zamówień,
- Reklamacja może zostać wysłana pocztą elektroniczną na adres:
kontakt@nazosushi.pl
Reklamacja powinna zawierać oznaczenie usługobiorcy i wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie.
-
- Serwis Zamówień dołoży starań, aby reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
- O uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji Serwis Zamówień zawiadomi usługobiorcę niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.
- Serwis Zamówień informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się usługobiorca:
- Cookies – są to krótkie pliki tekstowe, zawierające informacje, zapisywane w systemie informatycznym kupującego (tj. na komputerze, z którego dokonano połączenia ze Sklepem Internetowym), możliwe do odczytania przez Serwis Zamówień. Pliki te pozwalają na późniejszą identyfikację kupującego w razie ponownego połączenia z kupującego z komputera, na którym zostały zapisane. Cookies są wykorzystywane przez Serwis Zamówień w następujących celach: dla ułatwienia Kupującemu korzystania z zasobów Serwisu Zamówień, w celu dostosowania wyglądu Serwisu Zamówień do oczekiwań i potrzeb konkretnego kupującego (tzw. personalizacja), w celu monitorowania ruchu na stronach Serwisu Zamówień, w tym porównania częstotliwości korzystania z określonych zasobów przez kupujących. Kupujący ma prawo w każdym czasie wyłączyć „cookies”. Wyłączenie obsługi „cookies” jest możliwe w przeglądarce kupującego.
- Serwis Zamówień przesyła kupującemu e-maile, w których potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji i przebieg realizacji zamówienia.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby ewentualne sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie i na korzyść Konsumenta.
- Zdjęcia i informacje zawarte na stronie www.nazosushi.pl stanowią własność Sprzedawcy i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby, firmy bez zgody Sprzedawcy.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2020 r. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Regulamin sklepu internetowego. Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.